Beyazıt Öztürk’ün Kanal D ekranlarında izleyiciyle buluşmaya hazırlanan yeni programı ‘Beyaz’la Joker’, sadece hayranlarını değil sanatçı dostlarını da heyecanlandırdı. Beyaz’ı bir dönemin sesi ve hafızası olarak tanımlayan Murat Boz, “Ondan sadece mesleki değil, insani anlamda da çok şey öğrendim. ‘Beyaz’la Joker’, Türkiye’nin ekran başında aynı anda gülüp aynı duyguda buluştuğu günleri yeniden hatırlatacak” dedi.
Haberin DevamıHaberin Devamı
Bülent Serttaş, “Ekranlar seni çok özledi ama biz daha çok” sözleriyle şovmene olan özlemini dile getirirken; Kubat da başarılar dileyerek, “Bizsiz nasıl olacak acaba?” sözleriyle yeni formatı merak ettiğini söyledi. İrem Derici ise Beyaz’ı özleyenler kervanına esprili üslubuyla katıldı. Şovmenin yarışma formatının içine mutlaka ‘Beyaz Show’ ruhunu katacağından emin olduğunu dile getiren şarkıcı, bu kez yarışmacı koltuğunda oturmak istediğini söyledi.
1
Mucitlerden yıldızlara ziyaret
3562 kez okundu
2
Yeni sürpriz sinyali
2086 kez okundu
3
Seda Sayan’dan olay evlilik itirafı: Yürümedim, koştum!
1691 kez okundu
4
‘Aşk yok yazın’
1571 kez okundu
5
Ünlü spiker Burçak Bozkuş mesajları paylaştı, sosyal medya yıkıldı: Anne darlamasından kaçış yok
1532 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.