Televizyon projeleriyle adından sıkça söz ettiren Suat Yanç, başarılarına bir yenisini daha ekledi. Başarılı yapımcı, Nedim Delibaş tarafından düzenlenen Türkiye Kadın Zirvesi töreninde “Yılın En İyi Yapımcısı” ödülünün sahibi oldu. Yanç, ödülünü ünlü oyuncu Wilma Elles’in elinden aldı.
İstanbul’un prestijli mekanlarından Zorlu Raffles Otel’de gerçekleşen görkemli törende duygularını dile getiren Yanç, “Bu başarı ekip işidir, tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum” dedi.
Ödül töreninde yeni projelerinin de müjdesini veren Suat Yanç, çok yakında NR1 Türkiye ekranlarında yepyeni bir magazin programıyla izleyici karşısına çıkacağını açıkladı. Ayrıca, 3 yıldır zirvede yer alan “modagirdim Magazin” programının da Nisan ayı içerisinde yeni kanalında yayın hayatına başlayacağını duyurdu.
Gecede dikkat çeken bir diğer an ise Suat Yanç’ın başarılı model ve sanatçı Ece Gürsel ile bir araya gelmesi oldu. Objektiflere birlikte poz veren ikili, Gürsel’in yeni klip çalışması öncesinde fikir alışverişinde bulundu. Ece Gürsel, yeni şarkısıyla oldukça iddialı olduğunu belirtti.

1
Mucitlerden yıldızlara ziyaret
3562 kez okundu
2
Yeni sürpriz sinyali
2086 kez okundu
3
Seda Sayan’dan olay evlilik itirafı: Yürümedim, koştum!
1691 kez okundu
4
‘Aşk yok yazın’
1571 kez okundu
5
Ünlü spiker Burçak Bozkuş mesajları paylaştı, sosyal medya yıkıldı: Anne darlamasından kaçış yok
1532 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.