Geçtiğimiz akşam Göktürk’te cemiyet hayatının zarif isimlerini bir araya getiren özel bir davet gerçekleşti. ER DO DER, yönetim kurulu üyesi Ayşe Çetin’in ev sahipliğinde Göktürk’ün gözde mekânlarından Bordo’da kışa görkemli bir veda yemeği düzenledi.
Başkan Canan Göztepe ve yönetim kurulu üyelerinin misafirleri kapıda tek tek karşılayarak yakından ilgilendiği davette, samimiyet ve şıklık bir aradaydı. Seçkin davetli listesiyle dikkat çeken organizasyonda, dostluklar tazelenirken keyifli anlar gün boyu devam etti.
Özenle hazırlanan lezzetler eşliğinde koyu sohbetlerin yapıldığı davet, enerjisi yüksek anlara da sahne oldu. Kahkahaların yükseldiği, neşenin bir an olsun eksilmediği buluşma, katılımcılara adeta “yaza merhaba” dedirtti.

1
Mucitlerden yıldızlara ziyaret
3553 kez okundu
2
Yeni sürpriz sinyali
2075 kez okundu
3
Seda Sayan’dan olay evlilik itirafı: Yürümedim, koştum!
1688 kez okundu
4
‘Aşk yok yazın’
1567 kez okundu
5
Ünlü spiker Burçak Bozkuş mesajları paylaştı, sosyal medya yıkıldı: Anne darlamasından kaçış yok
1523 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.