HABER MERKEZİ – ‘Seda ile Her şey Masada’ programına katılan Ömür Gedik, evinde 36 kedi olduğunu dile getirdi. Bu sözler üzerine şaşkınlığını gizleyemeyen Seda Sayan, söyledikleriyle gündem oldu.
Haberin DevamıHaberin Devamı
Sayan’ın hayvansever yazar Ömür Gedik’e stüdyoda söyledikleri, Gedik’i sinirlendirdi. Stüdyodaki gergin anlar, magazin gündemine konu oldu.

“GELME O ZAMAN”
Gedik’in program esnasında evinde 36 tane kedi beslediğini söylemesi üzerine Sayan: ‘Senin evin çiş kokuyordur, gelemem’ dedi.
Gedik, Seda Sayan’ın bu sözlerini ciddiye alarak direkt ‘Gelme o zaman’ cevabını verdi.

“ÇİŞLİ EVİME GELMEK İSTEYENLERİ BEKLERİM”
Ömür Gedik, program sonrası sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı.
Gedik, “Çoklu kedi olan evlerde kıskançlık, kalabalık vs. nedeniyle kum kabı dışına çiş yapanlar olabilir. Ben terbiye edeceğim diye kedilerime kızmam, kızamam. Gider temizlerim. zaten hepsi sokaktan gelme, ameliyatlı, travmalı, yaşlı. Tarzım bu. Evimde böyle. Çişli evime gelmek isteyenleri beklerim” dedi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİREşref’e şarkılı göndermeHaberi Görüntüle
1
Mucitlerden yıldızlara ziyaret
3562 kez okundu
2
Yeni sürpriz sinyali
2086 kez okundu
3
Seda Sayan’dan olay evlilik itirafı: Yürümedim, koştum!
1691 kez okundu
4
‘Aşk yok yazın’
1571 kez okundu
5
Ünlü spiker Burçak Bozkuş mesajları paylaştı, sosyal medya yıkıldı: Anne darlamasından kaçış yok
1532 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.