Sinan Akçıl, artık bazı ödül törenlerinden para istediğini açıkladı. Şarkıcı, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Lisesi öğrencilerinin oylarıyla belirlenen ‘Yılın Mimar Sinanları’ ödüllerinde ‘Yılın Mimar Sinanı’ ödülünü aldı. İstanbul Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleşen gecede Akçıl, “Birçok ödül törenini dandik buluyorum” şeklinde konuştu.
Haberin Devamı
“Bende Mimar Sinan’lıyım” diyen şarkıcı, “Burada berber gidip para verip ‘Yılın En İyi Saç Keseni’ ve ‘Yılın En İyi Manikürcüsü’ yok. Gerçek bir ödül töreni. Parayla yapılmayanlara gidiyorum. Artık yeni kararım, ödül törenlerinden iyi para istemek oluyor. Bir yere bağışlamalarını talep ediyorum, dekontu gönderdiklerinde geceye katılıyorum” ifadelerini kullandı.
1
Mucitlerden yıldızlara ziyaret
3563 kez okundu
2
Yeni sürpriz sinyali
2088 kez okundu
3
Seda Sayan’dan olay evlilik itirafı: Yürümedim, koştum!
1692 kez okundu
4
‘Aşk yok yazın’
1573 kez okundu
5
Ünlü spiker Burçak Bozkuş mesajları paylaştı, sosyal medya yıkıldı: Anne darlamasından kaçış yok
1534 kez okundu