HABER MERKEZİ – Bir süredir sağlık problemleriyle gündeme gelen ünlü şarkıcı Zerrin Özer, yarın çıkacak ‘Geliyorlar Gidiyorlar’ adlı yeni şarkısını tanıtmak için önceki gün Galataport İstanbul’da basın mensuplarıyla bir araya geldi.
Haberin DevamıHaberin Devamı
Sözleri Habil Ceyhan’a, bestesi Bülent Yetiş’e, aranjesi ise Mustafa Arapoğlu’na ait eser hakkında konuşan sanatçı, “Sevdiğim bir şarkı oldu. Hareketli bir eser yaz için. Gençler sevecek, hissediyorum. Klipte farklı bir Zerrin göreceksiniz” dedi.
“HAYATTA EN KÖTÜ ŞEY UNUTULMAK”
Özer, muhabirlerin “Şarkılarınızla genç kuşağı yakalamayı başardınız” sözlerine şu yanıtı verdi:
“Hayatta en kötü şey unutulmak. Benim de en korktuğum şey. Rabbime hep dua ettim, ‘Hiçbir zaman unutulmayayım, gençler beni tanısın, Z kuşağı tanısın’ dedim. Hepsi tanıdı. Bu eser de devamı olacak.”
Haberin Devamı
Haberin DevamıHaberin Devamı
SAĞLIK DURUMU HAKKINDA AÇIKLAMA YAPTI
Sevilen isim sağlık durumu hakkında da hayranlarını bilgilendirdi:
“İyi hissediyorum. Bundan sonra konserlere ağırlık vereceğim. Hiç durmadan çalışmayı düşünüyorum”
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİRYüzünü gerdiren Kuşum Aydın isyan etti: Benden bu kadar!Haberi Görüntüle
1
Mucitlerden yıldızlara ziyaret
3562 kez okundu
2
Yeni sürpriz sinyali
2086 kez okundu
3
Seda Sayan’dan olay evlilik itirafı: Yürümedim, koştum!
1691 kez okundu
4
‘Aşk yok yazın’
1571 kez okundu
5
Ünlü spiker Burçak Bozkuş mesajları paylaştı, sosyal medya yıkıldı: Anne darlamasından kaçış yok
1532 kez okundu